Darmowy​ ​Program​ ​PIT​ ​dostarcza​ ​Instytut​ ​Wsparcia Organizacji​ ​Pozarządowych​ ​w​ ​ramach​ ​projektu​ ​PITax.pl​ ​dla​ ​OPP.

KRS

Ostatnia faza rebrandingu za nami

15.12.2020, nieprzypisany

Chrześcijańska Służba Charytatywna Blisko Serca zakończyła ostatni etap rebrandingu, związany z logotypem. Wizualna reprezentacja organizacji jest bardzo ważna – znak graficzny powinien nawiązywać do nazwy organizacji i rodzaju pro­wa­dzo­nych dzia­łań. Logo stanowi również wyraz wartości, jakimi się kierujemy. Dlatego też zdecydowaliśmy się na zmianę kształtu logotypu graficznego z półkola na serce w kolorze czerwonym. Tym sposobem grafika lepiej współgra z naszym nowym skrótem – Blisko Serca.

Czerwone serce – nawiązuje przede wszystkim do skróconej nazwy, którą się posługujemy „Blisko serca”. Symbol serca jednoznacznie kojarzy się z miłością. Taką postawę chcemy reprezentować. Pragniemy zawsze dostrzegać ludzi w potrzebie – okazywać im miłość, troskę, empatię, współczucie i pomagać im jak najlepiej potrafimy, wkładając w działalność charytatywną całe nasze serce.

Kolor czerwony znacząco wyróżnia się pośród innych kolorów. Ma zwrócić uwagę na to, że pomoc ludziom w potrzebie jest bardzo ważna! Wskazuje też na determinację i pasję w działaniu na rzecz innych.

Symbole osób wewnątrz serca – postacie te obrazują, że zależy nam na każdej osobie w potrzebie bez względu na wiek, płeć, pochodzenie, rasę czy wyznanie.

Cieszymy się, że tak ważny etap jest już za nami. Wierzymy, że nowy znak graficzny jest spójny z nasza misją i wartościami oraz łatwiejszy do zapamiętania.

Zgłoś uwagę do strony

Ta strona używa plików Cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Czytaj więcej »
Zamknij