Chrześcijańska Służba Charytatywna Blisko Serca zakończyła ostatni etap rebrandingu, związany z logotypem. Wizualna reprezentacja organizacji jest bardzo ważna – znak graficzny powinien nawiązywać do nazwy organizacji i rodzaju prowadzonych działań. Logo stanowi również wyraz wartości, jakimi się kierujemy. Dlatego też zdecydowaliśmy się na zmianę kształtu logotypu graficznego z półkola na serce w kolorze czerwonym. Tym sposobem grafika lepiej współgra z naszym nowym skrótem – Blisko Serca.
Czerwone serce – nawiązuje przede wszystkim do skróconej nazwy, którą się posługujemy „Blisko serca”. Symbol serca jednoznacznie kojarzy się z miłością. Taką postawę chcemy reprezentować. Pragniemy zawsze dostrzegać ludzi w potrzebie – okazywać im miłość, troskę, empatię, współczucie i pomagać im jak najlepiej potrafimy, wkładając w działalność charytatywną całe nasze serce.
Kolor czerwony znacząco wyróżnia się pośród innych kolorów. Ma zwrócić uwagę na to, że pomoc ludziom w potrzebie jest bardzo ważna! Wskazuje też na determinację i pasję w działaniu na rzecz innych.
Symbole osób wewnątrz serca – postacie te obrazują, że zależy nam na każdej osobie w potrzebie bez względu na wiek, płeć, pochodzenie, rasę czy wyznanie.
Cieszymy się, że tak ważny etap jest już za nami. Wierzymy, że nowy znak graficzny jest spójny z nasza misją i wartościami oraz łatwiejszy do zapamiętania.